Sick City – pierwsza gra Roccata

SickCity_ClanOverview

Roccat otworzył studio tworzące gry wideo. Pierwsza pozycja, która zostanie wydana pod banderą Roccat Games Studio, to gra taktyczna prowadzona w czasie rzeczywistym – Sick City. Premiera tytułu w wersji Early Access odbędzie się podczas Gamescom w Kolonii.

Sick City posiada niepowtarzalny i ponadczasowy design. Bohaterowie oraz pojazdy wszystkich stron konfliktu dostępnych w grze charakteryzują się odmienną, unikatową oprawą graficzną. Sama rozgrywka to połączenie największych zalet kilku klasycznych tytułów: planowanie manewrów taktycznych znanych z Commandos, prowadzenie działań bez konieczności wydobywania minerałów oraz tworzenia budynków występujące w Company of Heroes i wykorzystywanie unikatowych bohaterów oraz ich potężnych zdolności niczym w WarCraft III.

Podstawą strategii w post–apokaliptycznym świecie Sick City tworzonym przez deweloperów Roccat jest natychmiastowa reakcja na ruchy przeciwnika oraz konieczność stosowania odmiennych taktyk w zależności od aktualnej sytuacji na polu bitwy. W trakcie rozgrywki, punkty zasobów potrzebne do wzywania nowych jednostek będą generowane automatycznie. Ilość zdobywanych surowców będzie można zwiększyć dzięki specjalnym strefom zajmowanym przez bohaterów. Liderzy w Sick City pełnią kluczową funkcję – ich zabicie oznacza koniec rozgrywki. Dodatkowo, czempioni mogą przejmować wrogie bazy. Drugim sposobem na zwycięstwo jest zdobycie i utrzymanie przez 30 sekund sztabu przeciwnika.

Sick-City

Nowo powstałe studio Roccat tworzy własną interpretację gry akcji opartej na taktycznej rozgrywce, w której rolę głównego doradcy oraz testera produktu będą pełnić gracze. ROCCAT Games Studio wychodzi z założenia, że przyszłością branży gamingowej jest bliska relacja pomiędzy deweloperem i społecznością gry, która ma bieżący wpływ na rozwój swojego ulubionego tytułu.

RGS zakłada, że żaden produkt dostępny na rynku w ramach Wczesnego Dostępu nie integruje swoich graczy i potencjalnych nabywców w tak dojrzały sposób, jak nadchodzący projekt niemieckiego studia. W Sick City fani będą mieli okazję aktywnie uczestniczyć we wszystkich najważniejszych decyzjach, które ukształtują wygląd finalnej wersji gry. Nowe mapy, frakcje, tryby rozgrywki, kampanie, e-sportowe aspekty tytułu zależeć będą wyłącznie od komunikatów wysyłanych przez społeczność gry. W ramach Early Access prawdopodobnie będzie kosztować 10 dolarów. Premiera pełnej wersji zaplanowana została na przyszły rok.

Źródło: informacje prasowe.

Tomasz Bazylewicz

Ja tu tylko zamiatam, czasem coś napiszę jak każą. Członek ekipy niemal od początku istnienia portalu. Miłośnik cyfrowych zmagań na czterech kółkach, choć największą namiętnością od lat niezmiennie pozostaje komiks w całej jego różnorodności.

You may also like...